czwartek, 30 stycznia 2014

Witam. :)

Witajcie wszyscy! Miło mi was przywitać na moim blogu z opowiadaniem o 1D.
Tak dla sprostowania nigdy nie byłam, nie jestem i nie będę directionerką. (czy jakkolwiek się to pisze) Dlaczego więc piszę, zapytacie. Piszę dlatego, że cholernie spodobały mi się opowiadania innych osób i sama postanowiłam napisać własne. Czasami nadal mam problemy z zapamiętaniem nazwiska Nialla i Liama, ale to tylko nie istotny szczegół. Mam nadzieję, że moje opowiadanie przypadnie wam do gustu. ^^

            Siedemnastoletnia Lilith ma idealne życie. Bogatych i kochających rodziców; troskliwego brata; wkurzającą, młodszą siostrę i ukochanego chłopaka.Co jednak stanie się z idealnym życiem dziewczyny, gdy dwoje z nich zawiodą? W jakie problemy wpadnie Lilith? Akcja, Romans, Śmierć, Tęsknota. Wszystko to znajdziesz tutaj. Zapraszam do czytania!

Pozdrawiam gorąco. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz