wtorek, 25 marca 2014

WAŻNE

Cześć, witajcie moje drogie!
Dzisiaj niestety nie przychodzę z nowym rozdziałem, ale z bardzo ważną wiadomością.
Po pierwsze dziękuję za prawie 2000 wyświetleń oraz za wszystkie komentarze. Jesteście wszystkie kochane!
Jak większość z was wie chodzę do pierwszej klasy technikum, ale moje usprawiedliwienie wcale nie dotyczy nauki. W moim życiu zachodzą zmiany, które są dość drastyczne i ciężkie do przejścia, ale potrzebne. Nie mogę wam wyjaśnić o co dokładnie chodzi, bo wolałabym, aby zostało się w ścisłym gronie osób.
Notka oczywiście, że się pojawi myślę że w przeciągu 2-3 tygodni. Przepraszam, że tyle czekacie.
I ostatnia sprawa jeśli czytasz tego bloga, napisz komentarz pod tą notką. Jest to dla mnie okropnie ważne, bo dzięki temu mam siłę dalej walczyć w zmianie mojego życia. 

Gorąco pozdrawiam was wszystkie ♥

~Katuchna

1 komentarz:

  1. Opowiadanie czyta się sympatycznie :)
    Pozdrawiam
    A
    Ps. Nie kończ z pisaniem i ciesz się choćby z odwiedzin :) Powodzenia, będę odwiedzać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń